..SupErGirl..

..Supergirl..

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



Tagboard!




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Your name
Other: WeHeartIt Photobucket
Pesanan BUat KEkasih

Sewaktu kau melangkah 
Meninggalkan diriku 
Sebaknya rasa di dalam dadaku 
Menahan titis air mata 

Ingin aku berpesan 
Kepadamu kekasih 
Sekiranya engkau merinduiku 
Hubungilah aku di sini 

Jika ada kesilapanku 
Maafkanlah diriku oh sayang 
Dan izinkan aku bertanya 
Mengapa kau berubah hati 

Kiranya kau ada penggantiku 
Tetapi hidupmu tak bahagia 
Relaku memaafkanmu 
Dan menerimamu sayang 

Walaupun hatiku kau lukai 
Namunku masih menyayangi 
Kerana sehingga waktu ini 
Cintaku masih untukmu 

Oh sayang di mana kau berada 
Janganlah kau lupakan aku 
Ingatlah aku walau sesaat 
Seorang insan yang terluka

<3 <3 <3 just for u <3 <3 <3


Older Post